Koleksi Kereta Shuib Sepahtu

Sejumlah 23 kereta mewah yang disita sprm netizen dakwa ada di antaranya milik pelawak shuib sepahtu october 8th 2020 hangat diperkatakan mengenai sindiket macau scam yang telah berjaya dijejaki oleh badan suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm. Begitu juga dengan jumlah kereta mewah yang dimilikinya.

Dapat Duit Dengan Kongsi Artikel Info Lanjutjawatan Kosong Sebagai Writer Di Kisahdunia Berminat Email Resum Dream Cars Luxury Lifestyle Dreams Lamborghini

A post shared by shuib sepahtu shuibsepahtu on jul 5 2020 at 4 11am pdt.

Koleksi kereta shuib sepahtu. Menerusi akaun instagram shuib sering memuat naik foto foto dirinya bersama dengan deretan kereta mewah. Antara gambar yang bertebaran di laman sosial ialah shuib bersama koleksi kereta mewah seperti mc laren 650s porsche gt4 camaro chevrolet mustang dan dodge challenger srt. Selepas tular di media sosial berkenaan kereta kereta didakwa milik shuib sepahtu yang disita suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm kali ini netizen cuba untuk mengorek kemewahan pelawak tersebut pula.

Menerusi laporan laporan berita sebelum ini antaranya harian metro berita harian dan lain lain melaporkan pihak sprm kini sedang siasat kegiatan pengubahan wa. Rata rata siap banding membandingkan dan ada juga mengatakan selain daripada kereta itu ada juga kereta lain yang seakan serupa dengan kereta milik shuib. Netizen buat overtime terbaru jam tangan penyampai radio hot fm itu telah disiasat oleh seorang pengguna laman twitter asmaradalamhati dengan menyertakan sekali harga jam.

Selain kereta itu turut dirampas adalah puluhan kenderaan mewah yang lain. Tindakannya itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen yang mendakwa shui. Carian di laman web menunjukkan harga kereta berkenaan mencecah lebih jutaan ringgit mengikut pasaran.

Bukan sahaja bergelar seorang selebriti popular shuib sepahtu juga merupakan seorang usahawan berjaya. Sebelum ini di media sosial kecoh kononnya mirip kereta jenis ford ranger milik selebriti shuib sepahtu telah disita oleh suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm berhubung siasatan kes pengubahan wang haram dan sindiket macau scam. Antara gambar yang bertebaran di laman sosial ialah shuib bersama koleksi kereta mewah seperti mc laren 650s porsche gt4 camaro chevrolet mustang dan dodge challenger srt.

Melihatkan gambar gambar kereta yang dirampas sprm netizen mula berspekulasi bahawa ford ranger raptor yang disita itu mungkin milik shuib sepahtu. Ditanya sama ada kereta itu miliknya shuib enggan mengulas lanjut. Menerusi laman facebook koleksi kereta mewah yang disita telah ditularkan dimana beberapa buah kereta yang disita itu didakwa milik seorang selebriti yang turut disiasat oleh suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm baru baru ini.


LihatTutupKomentar