Motor Sepahtu

Motor dah cun guys. Minta izin isteri beli motor shuib sepahtu dituduh dayus june 3rd 2019 dalam berumah tangga tidak salah untuk pasangan suami isteri saling hormat menghormati barulah perkahwinan itu kekal harmoni dan bahagia.

Pin Oleh Arthur Wolfgang Di Hijab 9 Di 2020

Jika sebelum ini shuib sepahtu ada berkongsi dia menghantar motornya ke bengkel untuk diubah semula setelah isterinya siti sarah mengubah motor y15 baru shuib dengan meletakkan bunga yang tidak dinafikan sangat kelihatan berbeza dan cantik.

Motor sepahtu. Mengisahkan ragam tiga lelaki bujang yang bekerja di sebuah kilang elektronik. Langgan youtube astro gempak http bit ly ytgempakinfo rancangan astro gempak di http bit ly astrogempaklike facebook kami di http bit ly fbgempa. Bagaimanapun kini motor milik jep sepahtu pula menjadi perhatian ramai apabila dia hanya berkongsikan kisah motornya sahaja namun tidak disangkakan meraih tumpuan ramai peminat sehinggakan foto motornya sahaja meraih ribuan likes dilaman instagram.

Baru baru ini shuib sepahtu dikecam hebat oleh netizen dengan melabel beliau sebagai suami yang dayus gara gara meminta izin isterinya siti sarah untuk membeli motor ysuku impiannya. Selain gagah kesan trendy akan langsung melekat pada dirimu. Aksesoris berikutnya adalah kacamata motor.

Jaket motor ini jelas akan memberikan kesan gagah saat dipakai. Ini akan menjadi pasangan yang cocok dipadukan dengan jaket motor kamu. Agak agak berani tak arnab nak lawan kura kura.

Mulai dari kepala hingga kaki harus kamu jaga penampilannya. Tonton episod penuh maharaja lawak mega di astro on. Menerusi akaun instagram milik sarah beliau merasa kesal dengan cerita netizen yang melabel suaminya dayus dan tampil mempertahankan maruah suaminya.

321 hits dalam berumah tangga tidak salah untuk pasangan suami isteri saling hormat menghormati barulah perkahwinan itu kekal harmoni dan bahagia namun tindakan shuib sepahtu yang meminta izin isteri tercinta siti sarah untuk membeli motosikal. Saksikan maharajalawakmega 2013 setiap jumaat jam 10 malam di saluran astro warna dan astro mustika hd. Minta izin isteri beli motor shuib sepahtu dituduh dayus papar berkaitan pada 3 6 2019 jumlah.

Malam tadi orang rumah tengok je motor ni. Jep shuib dan mamat berkawan rapat sejak dari kecil dan mempunyai hobi yang s. Tinggal nak setting time dengan zizan je.

Lawak jep bila ditemuramah di sepahtu reunion live duration.

Sepahtu Reunion Live No Women No Cry Youtube Crying Reunion

Mahal Sangat Ke Motor Kapcai Filem Zack Kapcai Ada Jawapannya Faiz Saaid Motor Selangor Motorcycle

Oem Yamaha Outboard Stainless Fuel Water Separating Filter Best Price Car Parts Online Outboard Yamaha Filters

Hefny Sahad 682x991 Ootd Men Style Men

Pin Oleh Arthur Wolfgang Di Hijab 9 Di 2020

Pin On Wani Kayrie

Maharaja Lawak Mega 2013 Sepahtu Menang Perodua Alza Baby Strollers Stroller Children


LihatTutupKomentar