Afifah Nasir Sepahtu Reunion

Sepahtu reunion disiarkan setiap setiap khamis jam 9 00 malam di astro warna 107. Kehadiran afifah nasir dan ramona zam zam sebagai pelakon jemputan di dalam sepahtu reunion live 2020 malam tadi seolah olah menjentik lebih semangat kepada kumpulan sepahtu yang saban minggu semakin meningkat persembahan mereka biarpun tanpa penonton di dalam dewan.

Sepahtu Reunion 2020 Bersama Ramona Zamzam Dan Afifah Nasir Youtube

Sebuah rancangan berbentuk komedi dan hiburan sepahtu reunion ini terdiri dari pak ya shuib jep dan rahim sebagai pelakon tetapnya.

Afifah nasir sepahtu reunion. Sepahtu reunion live 2020 kali ini bersiaran setiap hari khamis jam 9 malam ini. Saksikan rancangan astro warna yang diminati ramai iaitu sepahtu reunion live 2020 minggu 4 yang akan bermula pada 12 november 2020 ini. Telegram sepahtu reunion live kembali.

Minggu pertama tu paling kelakar lah. Tajuk persembahan pada minggu ke 5 ialah yang lebih kau cinta. Highlight sepahtu reunion live 2020 episod 13 bersama artis jemputan ramona zam zam afifah nasir dan dato nash sepahtu ramonazamzam afifahnasir datonash se.

Kehadiran afifah nasir dan ramona zam zam sebagai pelakon jemputan di dalam sepahtu reunion live 2020 malam tadi seolah olah menjentik lebih semangat kepada kumpulan sepahtu yang saban minggu semakin meningkat persembahan mereka biarpun tanpa penonton di dalam dewan. Namun disebabkan pandemik kini penonton tidak dibenarkan di lokasi rakaman. Boleh juga tengok melalui aplikasi astro go dan secara strim dengan kemudahan on demand.

Persembahan lawak sepahtu reunion live 2020 diteruskan untuk menghiburkan peminat sejak 5 tahun sepahtu reunion bersiaran tahun 2020 menyaksikan buat pertama kalinya program komedi astro warna yang lazimnya bersiaran secara langsung dari teater shah alam bermula 15 oktober 2020 lalu diadakan tanpa tenaga sorakan dan gelak ketawa penonton. Minggu lalu menyaksikan satu lagi episod sitkom sepahtu reunion yang mana pelakon undangannya adalah ramona zamzam dan afifah nasir. Untuk minggu ini artis undangan ialah ramona zamzam afifah nasir dan penampilan istimewa dato nash.

Sepahtu reunion live 2020 setiap khamis jam 9 malam secara langsung di astro warna 127 dan warna hd 107. Sebelum ini program sepahtu reunion dipaparkan secara langsung dengan kehadiran penonton di lokasi rakaman. Biar pun begitu minggu ini rancangan komedi sepahtu reunion memaparkan beberapa pelakon jemputan iaitu ramona zamzam dan afifah nasir.

Dapat info siaran langsung minggu 5 sepahtu reunion live 2020 disini.

Masih Simpan Foto Afifah Nasir Biarpun Sudah Berpisah Ini Penjelasan Wan Ariff Tiada Sebab Kenapa Perlu Padam Hiburan Mstar

Sepahtu Reunion Live 2019 Rahim Kena Halau Keluar Kampung Ep4 Sepahtu Reunion Live

Afifah Nasir Love This Long Cardigan And Palazzo From Facebook

Saya Dijadikan Kambing Hitam Afifah Nasir Youtube

Pecah Habis Malam Ni Sepahtu Reunion Ini Paling Lawak

Pecah Habis Malam Ni Sepahtu Reunion Ini Paling Lawak Pisang Daily

Shukri Yahaya Hampir Tampar Afifah Nasir

Minggu 5 Sepahtu Reunion Live 2020 Yang Lebih Kau Cinta

Panas Afifah Nasir Tunjuk Bukti Dipaksa Keluar Dengan Aliff Aziz Youtube

Zon Lawak Man Bagi Pickupline Dekat Afifah Nasir Sepahtureunionalpuasa2020 Facebook

Aliff Aziz Manja Suka Pegang Tangan Afifah Nasir Youtube

Sepahtu Reunion Live 2019 Jep Kena Gusti Dengan Rahim Ep7 Sepahtu Reunion Live

Afifah Dan Mia Nasir Pecah Perut Layan Soalan Johara Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Highlight Bersama Ramona Afifah Nasir Dato Nash Youtube

Afifah Nasir Siapa Paling Cute Kat Sini Facebook

Afifah Nasir Bangga Enam Kali Dijemput Sertai Sepahtu Reunion Tempatan Hiburan Trending Cari Infonet

Afifah Nasir Dahulukan Keluarga Dulu Allah Akan Facebook

Afifah Nasir Hot Tv Di Tv9 Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5 Yang Lebih Kau Cinta


LihatTutupKomentar