Jam Shuib Sepahtu

Gambar pelawak dan penyampai radio hot fm shuib mengenakan jam tangan mewah jenama berbeza seperti rolex audemars piguet dan richard mille yang dianggarkan bernilai sekitar rm60 000 hingga rm4 juta yang tersebar di media sosial mendapat tumpuan warganet. Saya dilayan dengan baik shuib sepahtu.

Pernah Terima Hadiah Jam Tangan Dari Shuib Naim Daniel Mahu Pulangkan Metro Kini

Hingga jam 7 30 malam ini.

Jam shuib sepahtu. Syarikat pengurusan shuib sepahtu mengesahkan pelakon dan pelawak itu memberi keterangan kepada suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm hari ini. Pasangan itu dibawa ke ibu pejabat sprm putrajaya selepas dijemput di kediaman mereka kira kira jam 4 pagi semalam. Pasangan itu dibawa ke ibu pejabat sprm putrajaya selepas dijemput di kediaman mereka kira kira jam 4 pagi semalam.

Berkenaan amla dan terima kasih kepada pihak sprm kerana memberi layanan yang sangat baik terhadap saya sepanjang 23 jam siasatan tulisnya dalam satu hantaran terbaharu di instagram hari ini. Tidak dinafikan nama pelawak dan usahawan berjaya shuib sepahtu menjadi perhatian sejak kebelakangan ini. Saya anggap ini dugaan shuib ditahan 23 jam di sprm jangan putus asa ya shuib dan sarah.

Sementara itu pihak syarikat pengurusan shuib sepahtu mengesahkan pelakon dan pelawak itu memberi keterangan kepada sprm. Fri oct 02 2020. Jam shuib sepahtu kereta mewah milik shuib disita sprm netizen bongkar harga jam mewah shuib sepahtu shuib penggubahan wang haram shuib sepahtu shuib sepahtu ditahan sprm shuib sepahtu macau scam prihatin kepada mangsa covid 19 ustaz ebit lew hantar bantuan ke penjara kedah.

Semuanya gara gara dia dipanggil sprm bagi membantu siasatan dalam satu kes pengubahan wang haram yang membabitkan beberapa individu yang juga berstatus datuk seri. Bagaimanapun selepas disoal sama ada pihaknya mahu memulangkan kembali jam tersebut naim khabarnya enggan mengulas hal tersebut dan ber. Penyampai radio dan pelawak shuib sepahtu menganggap penahanannya selama hampir 24 jam di suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm pada khamis sebahagian daripada ujian dan cabaran berbisnes.

Malah ada juga yang membuat spekulasi dan dakwaan kononnya kereta mewah milik shuib. Penyanyi dan pelakon naim daniel kini dilihat enggan memberi komen lanjut berikutan isu pemberian jam tangan oleh pelawak shuib sepahtu sekitar februari lalu. Sementara itu semalam pihak syarikat pengurusan shuib sepahtu mengesahkan pelakon dan pelawak itu memberi keterangan kepada suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm.

Dia Selalu Bagi Hadiah Kat Orang Jadi Aku Pun Ini Sebab Shuib Hadiahkan Naim Daniel Jam Tangan Kesayangannya Artikel Gempak

Akhirnya Shuib Sepahtu Bersuara Lepas Dihina Dicaci Kerana Isu Sprm Jam Tangan 4 Juta Sita Kereta Youtube

Jep Sepahtu Is The Best Posts Facebook

Hanya Kerana Hadiahkan Isteri Jam Tangan Shuib Kena Tarbiah Dengan Makcik Bawang Info Meecks

Netizen Dedah Jam Tangan Shuib Sepahtu Cecah Rm4 Juta

Semakin Dapat Perhatian Kini Netizen Korek Dakwa Jam Tangan Shuib Sepahtu Cecah Jutaan Ringgit Buzzkini

Netizen Dedah Jam Tangan Shuib Cecah Rm4 Juta Harian Metro

Selepas Didkwa Kereta Dis1ta Sprm Netizan Mula K0rek Harga Jam Tangan Shuib D Bongkar

Semakin Jadi Perhatian Netizen Kini Korek Dakwa Jam Tangan Shuib Sepahtu Cecah Jutaan Ringgit

Netizen Csi Shuib Pakai Jam Tangan Berharga Rm4 Juta Pelbagai Andaian Timbul Setelah Dipanggil Sprm Plan B

Netizen Mula Persoal Jam Tangan Shuib Harga Ratusan Ribu Gaya Hidup Mewah

Hot Artis Part 4 Selepas Didakwa Kereta Disita Sprm Harga Jam Shuib Pula Cecah Rm4 Juta Youtube

Shuib Sepahtu Dok Mencari Gshock Yg Ni Katanya Payah Facebook

Koleksi Jam Tangan Mewah Shuib Sepahtu 2020 Youtube

Koleksi Viral Koleksi Jam Tangan Shuib Sepahtu Kalau Facebook

Baru Je Didakwa Kereta Disita Sekali Netizen Korek Harga Jam Shuib Cecah Rm4 Juta Limau Manis

Shuib Hadiahkan Jam Tangan Bernilai Puluhan Ribu Sempena Hari Jadi Siti Sarah Gempak

Koleksi Jam Mewah Shuib Ori Ke Copy Ori Youtube

Lepas Dakwa Kereta Disita Netizen Kantoikan Pula Koleksi Jam Tangan Mewah Shuib


LihatTutupKomentar