Pelakon Jemputan Sepahtu Reunion 2020

Kehadiran afifah nasir dan ramona zam zam sebagai pelakon jemputan di dalam sepahtu reunion live 2020 malam tadi seolah olah menjentik lebih semangat kepada kumpulan sepahtu yang saban minggu semakin meningkat persembahan. Sepahtu reunion live 2020 kembali lagi tahun ini dengan membawakan sketsa lawak terbaru mereka.

Jep Terkejut Sari Jadi Pelakon Tambahan Tahun Lalu Sepahtu Reunion 2020 Youtube

Sepahtu reunion disiarkan setiap setiap khamis jam 9 00 malam di astro warna 107.

Pelakon jemputan sepahtu reunion 2020. Jika terlepas boleh tonton semula di video on demand astro. Bila dapat peluang menyanyi live dalam sepahtu reunion live 2020 memang afifah buat yang terbaik katanya ketawa kecil. Namun disebabkan pandemik kini penonton tidak dibenarkan di lokasi rakaman.

Bermula pada 15 oktober 2020 bersiaran setiap hari khamis jam 9 malam di astro warna dan juga live streaming di astro go. Sebelum ini program sepahtu reunion dipaparkan secara langsung dengan kehadiran penonton di lokasi rakaman. Untuk minggu ini artis undangan ialah maya karin dan penampilan istimewa ruminah sidek.

Antara nama nama besar yang pernah memeriahkan pentas sepahtu reunion termasuklah uqasha senrose siti nurhaliza dato dr. Setelah sekian lama tidak beraksi di kaca tv pelakon dan pengacara tinggi lampai datin fouziah gous membuat kemunculan istimewa sebagai artis jemputan di program komedi sepahtu reunion live 2020 jumaat lalu. Sepahtu reunion live 2020 minggu 8 jangan tinggal daku sepahtu reunion kembali lagi dengan musim ke dua.

Tajuk persembahan pada minggu ke 8 ialah jangan tinggal daku. Mohd fadzillah kamsah erra fazira dan ramai lagi. Kehadiran afifah nasir dan ramona zam zam sebagai pelakon jemputan di dalam sepahtu reunion live 2020 malam tadi seolah olah menjentik lebih semangat kepada kumpulan sepahtu yang saban minggu semakin meningkat persembahan mereka biarpun tanpa penonton di dalam dewan.

Sepahtu reunion live 2020. Biar pun begitu minggu ini rancangan komedi sepahtu reunion memaparkan beberapa pelakon jemputan iaitu ramona zamzam dan afifah nasir. Sepahtu reunion live 2020 boleh anda saksikan secara langsung setiap hari.

Membawakan watak sebagai hawa isteri kepada kamil yang dijayakan jep sepahtu fouziah. Sepahtu reunion live 2020 masih berkonsepkan sketsa komedi spontan bersama dengan artis artis jemputan dan cameo yang merangkumi pelbagai topik berkaitan kehidupan. 38 294 likes 229 talking about this.

Tonton Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 6 Hiburan

Sepahtu Reunion Al Puasa 2020 Minggu 3

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 1 Pun Dah Pecah Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 7 Cik B Datang Youtube

Pecah Habis Malam Ni Sepahtu Reunion Ini Paling Lawak

Video Tak Keruan Diva Aa Terjah Program Sepahtu Muka Jep Pucat Habis Erin Sakura

Jep Pucat Diva Aa Terjah Sepahtu Reunion Tempatan Hiburan Trending Cari Infonet

Live Streaming Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5 Hiburan

Sepahtu Reunion Live 2020 Archives Sinar Plus

See My Level See My Level Diva Aa In Da Sepahtu Reunion Live 2020 Facebook

Minggu Lepas Azirashafinaz Jadi Artis Sepahtu Reunion Live 2020 Facebook

Sepahtu Reunion Al Raya 2020 Keli Merah

Tonton Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 9 Hiburan

Sepahtu Reunion 2019 Full Episode 8

Sepahtu Reunion Live 2020 Bersama Saya Ninajuren Sebagai Jemputan Di Sepahtureunionalpuasa2020 Jumaat Ini Jam 9 00 Malam Di Astro Warna Ch127 Warna Hd Ch107 Anda Juga Boleh Strim Di Astro Go

Video Jep Terkejut Bila Sari Yanti Tiba Tiba Muncul Jadi Pelakon Cameo Sepahtu Reunion Live Yoy Network

Tonton Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 Minggu 2 Hiburan

Good Job Isya Tak Gelak Walau Apa Pun Dug4an Yang Mendatang Berita Kopak Media

Artis Jemputan Sepahtu Reunion 2020 Minggu 4


LihatTutupKomentar