Jam Tangan Jep Sepahtu

Selepas tular di media sosial berkenaan kereta kereta didakwa milik shuib sepahtu yang disita suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm kali ini netizen cuba untuk mengorek kemewahan pelawak tersebut pula. Koleksi video jep sepahtu dan sari yanti.

Jep Sepahtu Tepis Gosip Bertunang Hiburan Mstar

Penyanyi dan pelakon naim daniel enggan memberi komen lanjut terhadap isu pemberian jam tangan oleh pelawak yang juga penyampai radio shuib sepahtu pada sekitar februari lalu.

Jam tangan jep sepahtu. 388 likes 4 talking about this. Penyanyi dan pelakon naim daniel kini dilihat enggan memberi komen lanjut berikutan isu pemberian jam tangan oleh pelawak shuib sepahtu sekitar februari lalu. Penyanyi dan pelakon naim daniel enggan memberi komen lanjut terhadap isu pemberian jam tangan oleh pelawak yang juga penyampai radio shuib sepahtu pada sekitar februari lalu.

Daripada beberapa foto yang tersebar shuib dipercayai memakai jam tangan jenama mewah termasuk rolex audemars piguet dan richard mille. Sebut je nama jep sepahtu pasti dah boleh bayangkan macam mana telatah masuk air pelawak sorang ni. Sarah yang menyambut ulang tahun kelahiran hari ini diberi kejutan pada majlis sambutan hari jadi di sebuah hotel di subang jaya malam tadi.

Jep sepahtu is the best. Jam tangan gred a. Kemudian ada netizen yang membongkar harga beberapa jam tangan yang dipakai suami siti sarah tersebut.

Bagaimanapun selepas disoal sama ada pihaknya mahu memulangkan kembali jam tersebut naim khabarnya enggan mengulas hal tersebut dan ber. Sejak dari itu namanya bagai pisang goreng panas apabila sering memenuhi program lawak telefilem malah. Shuib sepahtu menghadiahkan isteri tersayang siti sarah raissuddin seutas jam tangan jenama mewah bernilai puluhan ribu ringgit sempena hari jadi ke 36 penyanyi itu.

Press alt to open this menu. Shuib sepahtu menghadiahkan isteri tersayang siti sarah raissuddin seutas jam tangan jenama mewah bernilai puluhan ribu ringgit sempena hari jadi ke 36 penyanyi itu. Koleksi lawak jep sepahtu.

Memandangkan shuib sedang dalam siasatan dari pihak suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm berhubung penggubahan wang haram gempak telah menghubungi naim untuk. By budiey admin sunday october 18 2020 9 04 am 42 8k views 73 votes. Sections of this page.

Perkongsian itu menunjukkan harga seutas jam mewah itu dianggarkan sekitar rm60 000 hingga rm4 juta. Netizen buat overtime terbaru jam tangan penyampai radio hot fm itu telah disiasat oleh seorang pengguna laman twitter asmaradalamhati dengan menyertakan sekali harga jam. Jep atau nama sebenarnya mohd nadzri bin zainal abidin berasal dari kulai johor dan memulakan kerjaya seni menerusi pencarian raja lawak musim ketiga.

Tahniah Jep Sepahtu Juara Super Spontan Akhir 2013 Talk Show Juara Super

Jep Sepahtu Sari Yanti Sah Bergelar Suami Isteri 35 Gambar Hd Akhirnya Pelawak Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Selamat Bergelar Suami Isteri Seb Pernikahan Suami

Cake Nikah Jep Dan Sari Yanti Pernikahan Artis

Koleksi Jam Tangan Mewah Shuib Sepahtu 2020 Youtube

Jep Sepahtu On Twitter Cuba Selfie Macam Mamat Ni Ni Baru Rare Http T Co Lyzvsttyus

Sepahturious Made By Jep And Shuib Home Facebook

Jep Sepahtu Photos Facebook

Jam Trusted Dgn Harga Mampu Milik Ade Jep Sepahtu Is The Best Facebook

A Personal Blog Share Perkembangan Dunia Artis Malaysia Beauty Products Any Upcoming Trends And Fashion Di Malaysia Artis Inai Malam

Jep Sepahtu Ditahan Di Wad Sakit Tanda Nak Dapat Anak Baru Baru Ini Dengar Khabar Yang Pelawak Jep Sepahtu Telah Dimasukkan Ke Hospita Tidur Ruangan Pelawak

Corat Coret Tentang Jep Sepahtu Photo S Of Jep The Geng

Pinterest Osterreich

Lawak Pecah Part 1 Jep Sepahtu Rahim Ig Live Youtube

Mana Satu Betul Mamat Dakwa Sepah Belum Bubar Hiburan Mstar

Sepahtu Reunion Live Beautifulnara Gosip Artis Malaysia Terkini

Jep Sepahtu Is The Best Home Facebook

Jep Sepahtu Fc Official Ii Posts Facebook

Jep Sepahtu Lukis Gambar Sepahtu Reunion 2020 Youtube

Rahim Sepahtu Perkenal Isteri Kedua Goosip Terkini


LihatTutupKomentar