Ilya Sepahtu Kembar

Gangguan kesihatan dihadapinya menyebabkan beliau terpaksa menarik diri daripada pertandingan mulai minggu kelima. Bersama sepahtu beliau menjayakan sitkom sepahtu reunion yang disiarkan setiap tahun di saluran astro warna.

Facebook

Ramai yang tahu kini sepahtu menyertai pertandingan maharaja lawak mega dengan memperkenalkan ahli baru mereka iaitu pak ya yang lebih dikenali sebagai ilya senario atau ilya buang.

Ilya sepahtu kembar. Ilya menganggap kesibukan kerjaya seni termasuk komitmen menguruskan kedai makan menjadi faktor kesihatannya terjejas. Jep shuib rahim ilya amy mastura atikah suhaimi ebby yus fiza elite chiwan sinopsis. Zh emdee danial pelakon.

Astro ria ria hd penulis skrip. Just re upload share. Bagaimanapun jep dan shuib nyata bernasib baik setelah persembahan mereka yang bertemakan kekeluargaan mendapat tempat di hati juri.

Sepahtu reunion live al puasa raya 2019 march. Saya menarik diri daripada kumpulan sepahtu kerana memikirkan itu adalah jalan. Pada november 30 2015 jep shuib rahim telah menjadi penyampai radio sinar fm dalam slot sepahtu sinar.

Kembar controlvblog still updating ko pehal. Instagram ilya sepahtu setakat ini saya menjalani rawatan susulan di klinik kerajaan dan pada 10 oktober ini akan menjalani ujian tekanan di hospital putrajaya. Pelawak ilya buang menjelaskan sebab utama dia menarik diri daripada kumpulan sepahtu dalam pertandingan maharaja lawak mega 2014 kerana tidak mahu menjadi beban kepada kumpulan itu.

Ilya buang kini telahpun menarik diri dan tampil menjelaskan sebab utama dia keluar daripada kumpulan sepahtu dalam pertandingan maharaja lawak mega 2014. Rabu ahad 9 00 malam siaran tv. Kami tetap teruskan perjuangan sepahtu walaupun tanpa kehadiran ilya yang dimasukkan ke hospital akibat kencing manis kata jep.

Ilya menganggap dia tidak dapat memberi fokus dan menyumbangkan idea sehingga menjejaskan prestasi kumpulan tersebut. Kembar ilya sepahtu yang korang tak pernah tengok unknown add comment thursday 29 january 2015 mesti disini ramai yang tidak tahu bahawa pak ya ada adik kembar nama beliau sharkawi bekerja sebagai guru. Sepahtu reunion live 2020 january 18 2020 0.

Dato shuib tinggal bersama rahim bapanya yang nyanyuk. Meskipun kembar isteri kami belum pernah tertukar kerana masing masing sudah mengenali isteri kami belum pernah tertukar suami ramai tak tahu pakya sepahtu rupanya ada kembar seiras bagi saya tidak kerana kami mengenali pasangan sebelum berkahwin demikian kata kata pelakon dan pelawak illya buang shaharum 52 yang. Sepahtu telah menghasilkan sebuah sitkom bertajuk sepahtu reunion yang dibintangi oleh jep shuib ilya rahim dan mamat sepah.

5 9 jun 2019 waktu siaran. Nama ilya kembali menyinar selepas memasuki kumpulan sepahtu sebagai peserta mlm 2014. Disebabkan sibuk dengan perniagaan bapanya.

June 9 2019 0 comments. Kemudian shuib mengundurkan diri dari sinar fm untuk menumpukan perhatian dalam bidang perniagaan dan lakonan. 0 komentar untuk kembar ilya sepahtu yang korang tak pernah tengok newer post older post.

2019 sepahtu reunion sepahtu reunion al puasa sepahtu reunion live al puasa.

Dua Minggu Tak Nampak Bayang Dalam Sepahtu Reunion Pak Ya Kena Gam Ke

Illyasviel Von Einzbern Animasi Gambar Kembar

Jawatan Kosong Guru Di Brunei Kerkosi

Oh Media Mesti Ramai Tak Tahu Yang Ilya Senario Atau Facebook

Walaupun Kembar Isteri Kami Belum Pernah Tertukar Kerana Masing Masing Sudah Mengenali Pasangan Pak Ya Limau Madu Press

Ada Kaitan Dengan Persembahan Final Mlm Pakya Jelaskan Kenapa Dia Dan Ropie Disekat Dari Rakaman Sepahtu Reunion Petua Dan Resepi Bonda

Senyum Tu Dah Nak Sama Tapi Bukan Dia Lagi Kembar Jep Sepahtu Curi Perhatian Sensasi Selebriti

Sepahtu Reunion Live Beautifulnara Gosip Artis Malaysia Terkini

Nabil Ahmad Sedih Terkesan Ilya Digam Dia Masuk Mlm Nak Guna Duit Untuk Rawatan Kencing Manis Hiburan Mstar

Mbsa Terima Permohonan Maaf Lulus Permit Hiburan Pak Ya Patuhi Syarat Syarat Dan Tidak Sentuh Sensitiviti Hiburan Mstar

Gambar Pelakon Bekas Ahli Kumpulan Senario Ilya Bersama Kembar Seirasnya

Ph Air Punya Hal Ilya Ropie Dakwa Dilarang Buat Persembahan Di Shah Alam Hiburan Mstar

Ya Betul Saya Disekat Pak Ya Ropie Sahkan Dilarang Buat Persembahan Di Shah Alam Yoy Network

Isu Ph Air Ilya Ropie Dan Ajak Mohon Maaf Secara Terbuka Ia Jadi Pengajaran Buat Kami Sensasi Mstar

Isteri Kami Belum Pernah Tertukar Suami Ramai Tak Tahu Pakya Sepahtu Rupanya Ada Kembar Seiras Tube Viral

Oh Media Mesti Ramai Tak Tahu Yang Ilya Senario Atau Facebook

Mungkin Ada Yang Tak Tahu Sebenarnya 5 Artis Ini Ada Pasangan Kembar Dedah Media

Video Jep Terkejut Bila Sari Yanti Tiba Tiba Muncul Jadi Pelakon Cameo Sepahtu Reunion Live Yoy Network

Isteri Kami Belum Pernah Tertukar Suami Ramai Tak Tahu Pakya Sepahtu Rupanya Ada Kembar Seiras Lepat Pisang


LihatTutupKomentar