Shuib Sepahtu Hot Fm

3 6m followers 761 following 5 610 posts see instagram photos and videos from shuib sepahtu shuibsepahtu. Kalini di geng pagi hot kita dapat tengok penyatuan shuib dan mamat.

Tahniah Isteri Kodi Rasheed Selamat Lahirkan Baby Girl Adinda Qaisara Jika Pada Mulanya Ujian Imbasan Ketika Kandungan Isterinya Nor Fatihah Mahad Berusia

Masing masing akan pilih card dan akan buat cabaran mengikut arahan card tersebut.

Shuib sepahtu hot fm. Pihak pengurusan ripple hari ini mengumumkan barisan hadapan terbaharu bagi stesen radio di bawah naungannya hot fm dengan kemasukan shuib sepahtu atau nama sebenarnya shahmira muhamad ke dalam keluarga stesen terbabit berkuat kuasa hari ini. Mamat shuib bersatu. Ternyata pemilihan shuib adalah tepat kerana chemistry yang telah wujud lama di antara dirinya dengan syuk dan juga fizi.

Pelawak dan penyampai radio hot fm shuib menzahirkan rasa terima kasih kepada orang ramai yang mendoakan dia dan isteri yang juga penyanyi siti sarah selepas dipanggil ke ibu pejabat suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm putrajaya semalam. Pelawak shuib sepahtu mula mengendalikan program geng pagi hot gph di stesen radio hot fm bersama rakan setugas fizie dan shuk sahar hari ini. Kali ni geng pagi hot main game baru iaitu makan gigit atau diam.

Pelawak dan penyampai radio hot fm shuib sepahtu takut digelar jutawan hanya kerana menjalankan beberapa rangkaian perniagaan. Shuib 35 atau nama sebenarnya shahmira muhamad berkata dia belum layak berada di kedudukan itu kerana perniagaan diusahakan ada untung dan rugi. Onz 1 week ago.

Pagi ini para pendengar hot fm dapat menarik nafas lega apabila mendengar suara shuib sepahtu di corong radio kegemaran mereka ini. Pelawak dan pelakon popular shuib sepahtu boleh terus memberi fokus kepada tugasnya sebagai penyampai hot fm dan pengurusan stesen radio berkenaan tidak mengambil sebarang tindakan susulan shuib. Pelawak dan penyampai radio hot fm shuib menzahirkan rasa terima kasih kepada orang ramai yang mendoakan dia dan isteri yang juga penyanyi siti sarah selepas dipanggil ke ibu pejabat suruhanjaya.

Wow dah lama kita tak dengar khabar sepah kan lepas diorang berpecah.

Hot Fm Nak Tengok Gelagat Shuib Sepahtu Buat Cabaran Facebook

Kerana Ayat Ini Kenapalah Konti Kita Bukan Dekat Johor Kalau Tak Mesti Dah Cuti Hot Fm Minta Maaf Sensasi Mstar

Bila Shuib Bergambar Dengan Kereta Idaman Ferrari Alhamdulillah Berkat Usaha Dan Bisnes Madu Akhirnya Dapat Bergambar Denga Mobil Impian Ferrari Lamborghini

Shuib Sepahtu Kini Bersama Hot Fm

Hot Fm Makin Hangat Harian Metro

Shuib Sepahtu My Official Name Is Bubble Bee Facebook

Shuib Boleh Terus Fokus Sebagai Penyampai Radio

Ramai Tak Percaya Shuib Dedah Ada Orang Sab0taj Bisnes Sampai Kena Pecat Soya Lemon

Kk Group Of Companies Appoints Shuib Sepahtu As Brand Ambassador Trendgrnd

Video Mengejutkan Shuib Sepahtu Ganti Ajak Shiro Shuib Kasi Panas Konti Hot Fm Soya Lemon

Saya Dilayan Dengan Baik Shuib Sepahtu Harian Metro

Shuib Tengah Fikir Gelaran Datuk Harian Metro

Dia Selalu Bagi Hadiah Kat Orang Jadi Aku Pun Ini Sebab Shuib Hadiahkan Naim Daniel Jam Tangan Kesayangannya Artikel Gempak

Sprm Ambil Keterangan Shuib Sepahtu

Lepas Dakwa Kereta Disita Netizen Kantoikan Pula Koleksi Jam Tangan Mewah Shuib

Perfect Choice

Hotfm Akan Jadi Lebih Panas Dengan Kemunculan Shuib

Disi4sat Sampai 23 Jam Shuib Sepahtu Dedah Layanan Sprm Kepadanya Teh Tarik Kaw

Netizen Dedah Jam Tangan Shuib Cecah Rm4 Juta Harian Metro


LihatTutupKomentar